
Vi är Google Partner
Letar du efter en AdWords/SEM-byrå i Stockholm som erbjuder experthjälp med Google Ads/AdWords och BingAds? Då har du kommit rätt! Vi har 10 års erfarenhet av att arbeta med Google Ads/AdWords och BingAds för stora, medelstora och små kunder, B2B och B2C.
Kontakta oss nu för ett erbjudande, vi är flexibla och arbetar utan bindningstider och utan allt krångel med konventionella agenturkontrakt. Vi vill att du ska bli nöjd och att din lönsamhet ökar – det är vår passion! Kontakta oss, vår adress:
Adress
Artillerigatan 6
114 51 STOCKHOLM
Vad är SEM?
SEM (Search Engine Marketing) fungerar på det sättet att man sätter upp och visar betalda annonser på sökmotorer, som t.ex. Bing eller Google. Via SEM kan man få trafik till en webbplats, man betalar vanligtvis per klick via Google Ads eller Bing Ads.
Varför SEM?
SEM fungerar väldigt bra i jämförelse med andra trafikkällor på grund av relevansen, folk använder sig av specifika söktermer när de söker på Google och då kan man visa skräddarsydda annonser.
SEM byrå i Stockholm – vilka tjänster ingår?
SEM byrå Stockholm – vi hjälper er med allt som angår Google Ads och Bing Ads. Tillsammans med er går vi igenom era behov, hjälper med att sätta upp mål/targets, skapar en fungerande spårning online t.ex. via Google Tag Manager eller direkt i koden, sätter upp motsvarande struktur i Google Analytics och skapar kampanjer i Google Ads.
Varför SEM Byrå Stockholm?
Det finns många företag med digital närvaro i Stockholm, med och utan webbshop, som vill synas på Google, i Sverige och internationellt. Vi hjälper er att nå toppositioner på Google via SEO och att ha kostnadseffektiva kampanjer via Google Ads.
Vilka kampanjer sätter ni upp?
Vår SEM byrå sätter upp kampanjer som fungerar bäst i enlighet med era behov. En webbshop med produkter har mer fokus på Shopping-kampanjer och Remarketing, ett B2B företag däremot använder sig av traditionella sökkampanjer och Remarketing. Smarta kampanjer kan komma till användning i vilket fall som helst, Smart Shopping hellre till webbshops och t.ex. Smart Display till andra aktörer.
Vad kostar SEM?
Kostnaden för SEM kan skilja sig enormt och beror på olika faktorer. Grundläggande är att man definera sin budget (hur mycket är man beredd att lägga ut på Google Ads) och sina mål/target, t.ex. är det ok om man få 3 kronor som intäkt om man spenderar 1 krona på Google Ads? Lyckligtvis kan man styra detta, behöver dock gå i detalj i Google Ads kontot och det är viktigt att man optimerar på alla sätt för att kunna uppnå sina mål.
Hur ser en bra annons ut?
En bra SEM annons innebär att man beskriver produkten som man erbjuder – så kort och så koncist som möjligt. Därutöver är att det viktigt att denna SEM länkar till en bra målsida, som är relevant. Dessutom kan man lägga till olika tillägg, som t.ex. länkar till viktiga sidor på en webbplats, som kontakta oss.
USP: vi kan språk
Vår USP är att vi kan många språk – vi hjälper er med SEO och Google Ads på tyska, spanska, engelska, svenska och franska. Är du intresserad av att expandera och växa i Europa? Då kan vi hjälpa dig, vi sätter upp kampanjer i Google Ads/Adwords och optimerar er hemsida på tyska, spanska, engelska och franska.
USP: vi kan machine learning
Vad är Smart Shopping och Smart Display egentligen? Hur fungerar det?
Vi bygger modeller till maskininlärning, vi kan därmed säga att vi faktiskt förstår machine learning, som påverkar allt som berör Google Ads och SEO.
Är du eventuellt intresserad av en SEO byrå Stockholm?